Jobba hos oss

Just nu söker vi en administratör/kundmottagare för sommarvikariat V29-32 2024

Dina egenskaper
Du är en god lyssnare med förmåga att förstå och sätta sig in i kundernas situation och önskemål för att på bästa sätt kunna tillmötesgå och vägleda dem. Du har initiativförmåga och löser problem smidigt med ett leende. Du ska kunna arbeta självständigt och i grupp, hantera ett stort ansvar och stress samt inge förtroende hos kunder och övrig personal. Vi lägger stor vikt vid att din personlighet passar in på företaget. Vi är en mansdominerad arbetsplats och ser gärna kvinnliga sökanden.

Krav
– Mycket god datorvana
– Goda språkkunskaper i svenska och engelska (skrift och tal)
– Goda kunskaper i de vanligaste Microsoft-programmen t.ex. Word och Outlook
– Erfarenhet av de vanligaste apparna för social media t.ex. Instagram och Facebook
– Körkort för behörighet B

Huvuduppgifter
Kundkontakt och införsäljning
Via e-post, telefon, sms och besök på trafikskolan. Du besvarar bl.a. frågor om körkortsutbildning och kommer med förslag på upplägg och lösningar.

Administration
Du sköter administrationen kring de utbildningar som erbjuds på trafikskolan. Som exempel kan nämnas inskrivning, kassa, bokning, beställning av diverse material och viss schemaplanering.

Lokaler
Du ser till att lokalerna är fräscha och att det finns frukt, kaffe och te på plats.

Lön, förmåner och arbetstider:
Tjänsten omfattar heltid och gäller vikariat V29-32 för ordinarie personal på tjänsten.
Lön och arbetstider enligt kollektivavtal.

Ansökan:
Du ansöker genom att skicka ditt CV och personliga brev till markus.andersson@trossotrafikskola.se.

Är du nyfiken på trafikläraryrket?

Du behöver gå en utbildning för att bli trafiklärare, och de utbildningar som finns i landet hittar du via länken nedan. Vi uppmuntrar dig att kolla in det och att höra av dig till oss om du vill veta mer om detta fantastiska yrke.